גלינה צוקר

מנהלת ומייסדת בית הספר לתיאטרון מוסקלי פרחי ישראל בבת ים גלינה צוקר

גלינה צוקר

דיירת בדיור הקהילתי רעות

כשמבקשים מגלינה צוקר, דיירת בדיור הקהילתי ציבורי של רעות מזה כשנה ומורה ותיקה ומוערכת לפיתוח קול ושירה קלאסית לספר על התלמידים שלה, עיניה בורקות והיא זוקפת ראש בגאווה. "התלמידים שלי משתתפים בתחרויות שירה בינלאומיות בחו"ל וזוכים בפרסים יוקרתיים" היא מספרת.

גלינה צוקר, עלתה לארץ מרוסיה בשנת 1999 עם ותק של 25 שנה כמורה מצטיינת לפיתוח קול, והחלה לעבוד עם ילדים מגיל 6-12 בקונסרבטוריון בבת-ים. בסוף אותה השנה כבר עבדה עם 28 ילדים. בהמשך הקימה את עמותת "קול הגלים" במטרה לקדם חינוך ותרבות לדור העתיד ובית ספר למוסיקה עם להקת שירה ייצוגית "פרחי ישראל" – להקת תיאטרון שירה ובה כ-70 זמרים מגיל 4 ועד זמרים בוגרים. הלהקה מציגה מופעי שירה בסגנונות שונים ובשפות שונות, מחזות זמר, ומשתתפת כאמור בתחרויות יוקרתיות ברחבי העולם.

יחד עמה מלמדים בבית הספר ארבעה מורים נוספים. כולם מסורים מאד ולמרות שכרם הזעום לדברי גלינה, משקיעים את כל זמנם ומרצם בבית הספר ובקידום המצויינות והחינוך למוסיקה. הילדים כולם ילידי ישראל ולמרות ששרים בשפות שונות, בסופו של דבר הכי נוח להם לשיר בעברית.

בקרוב מתכננת גלינה לפתוח סטודיו נוסף לפיתוח קול בבית ברבור בתל-אביב.

אחת הכוכבות הבולטות בסטודיו פיתוח קול לילדים בהנהלת גלינה צוקר היא מישל מונטל. מישל, זכתה בתחרות הבינלאומית גרנד פרי באיטליה בשנת 2022 קיבלה פרס ע"י הקרן הבינלאומית לסיוע כישרונות צעירים במימון פיתוח קול ויכולות הווקאליות הנדירות שלה. מימון זה נותן לה את היכולת לקחת שיעורים אצל המורים הכי נחשבים בעולם.
בחודש נובמבר השנה, יש לה רסיטל במוסקבה באולם הקונצרטים הבינלאומי ע"ש צ'ייקובסקי.

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.