פרוייקט הדגל

 

הקמת קמפוס חדש  לבית החולים השיקומי רעות תל־אביב

בית החולים השיקומי רעות תל־אביב ידוע מאז הקמתו ב־1961 באיכות הטיפול הניתן בו. במרוצת השנים בד בבד עם התפתחות העיר תל־אביב והצרכים המשתנים של האוכלוסייה, עבר בית החולים תמורות ומיצב עצמו כמרכז מצוינות וכבית חולים שיקומי מוביל אשר מעניק שירותי שיקום מתקדמים למטופלים מכל רחבי הארץ.

הביקוש לתכניות השיקום הרב מקצועיות המצוינות והטיפול האיכותי ברעות תל־אביב הלך וגדל. על מנת לתת מענה לביקוש, גדל מספר המיטות, הורחבו שירותי השיקום הקיימים ונוספו שירותי שיקום חדשים ומתקדמים. יחד עם זאת, נכון להיום, צר הקמפוס הקיים ביד אליהו מלהכיל את היקף פעילותו של בית החולים.

לפיכך חזוננו הוא לבנות קמפוס שיקומי חדש ומרווח על קרקע שהוקצתה לרעות ע"י עיריית ת"א במגרש רחב ידיים הממוקם בשדה דב. בעידן בו בזכות מחקר ופיתוח ורפואה מותאמת אישית עולה תוחלת החיים בהתמדה, הופך הקמפוס השיקומי העתידי למרכזי ומשמעותי להתפתחות העיר תל־אביב ולהמשך ביסוס מיצובה כעיר המתקדמת והחדשנית בישראל.

אנו שוקדים בימים אלה ממש על תכנונו המפורט של הקמפוס החדש בתל־אביב אשר יכלול בנין חדש לבית החולים ובנוסף בנין חדש לדיור הקהילתי של רעות, וישתרע על חוף ימה של תל־אביב. בנוסף למערך האשפוזי יכלול בנין בית החולים גם מערך אמבולטורי גדול, בריכה הידרותרפית, מכון דימות חדשני, חממה למחקר ופיתוח, מכון מתקדם לרפואת ספורט, תא לחץ, שטחי מסחר ועוד. קומת המרתף אשר תשמש כחניון בימים רגילים, תשמש כקומת אשפוז בעיתות חירום. כמו כן יכלול הקמפוס מרחבים ירוקים ופינות אירוח לטובת המטופלים, הדיירים ובני משפחותיהם.

 

עמותת רעות

הקמת קמפוס חדש לרעות במספרים

0

דונם

הקמת קמפוס חדש לרעות

0

מטר מרובע בנוי

הקמת קמפוס חדש לרעות

0

מטופלים בשנה

הקמת קמפוס חדש לרעות

0

מיליון $ יעד גיוס

הקמת קמפוס חדש לרעות

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.