בית החולים השיקומי רעות תל-אביב זכה לציון הגבוה ביותר – 10, בדו”ח מדדי האיכות של משרד הבריאות לשנת 2022.
19.06.2023

הכי איכותי שיש

  • בית חולים השיקומי רעות תל-אביב
  • אירופה

בית החולים השיקומי רעות תל-אביב זכה לציון הגבוה ביותר – 10, בדו”ח מדדי האיכות של משרד הבריאות לשנת 2022.

בית החולים השיקומי רעות תל-אביב מדורג בצמרת טבלת המרכזים השיקומיים והגריאטריים הכוללת 30 מרכזים שנבדקו במסגרת התוכנית הלאומית למדדי איכות ברפואה של משרד הבריאות.

התוכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות, שהחלה לפני עשור, שמה לה כמטרה עיקרית את קידום הטיפול הרפואי האיכותי בנושאים מרכזיים ונבחרים במערכת הבריאות בישראל, בעזרת תהליך של מדידת איכות הטיפול ופרסום תוצאותיו לציבור.

התוכנית מקיפה תחומים נבחרים בליבת העשייה של מערכת הבריאות בישראל וכוללת מדדים בתחומי טיפת חלב, פרה הוספיטל, בתי חולים כלליים, גריאטריים שיקומיים ומרכזים לבריאות הנפש.

בין המדדים שבדק משרד הבריאות, ובהם קיבל בית החולים את הציון הגבוה ביותר: אומדן כף רגל סוכרתיות לסוכרתיים תוך 24 שעות, הערכה קוגניטיבית, הערכה תזונתית תוך 5 ימים במונשמים, קיום שיחה לתיאום טיפול עם מאושפזים/ בני משפחה, הערכת דיכאון לאחר אירוע מוחי תוך 7 ימים מהאשפוז לשיקום גריאטרי, הערכת כאב ב־12 השעות הראשונות באשפוז וביצוע בקרה תרופתית.

ד”ר אורית שטיין רייזנר, מנהלת רעות תל-אביב: “שנים ברציפות זוכה בית החולים לתו איכות על עשייתו. התודה וההערכה היא לכל הצוותים שלנו, השותפים למאמץ הארגוני והשאיפה למקסום המקצועיות שלנו בכל תחומי הטיפול השיקומי. כל אלה באים לידי ביטוי בדו”ח משרד הבריאות. אנו נמשיך לשאוף גם בשנים הבאות לעשות את הטוב ביותר למען המטופלים שלנו”.

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.